Reklamation


Hvis du oplever en mangel ved et produkt, kan du oprette en reklamation, hvis følgende betingelser er opfyldt: 

  • Reklamationer skal sendes skriftligt inden 12 måneder fra levering.
  • Inden du sender produktet retur, skal du kontakte os for at få et returnummer. Reklamationer uden et returnummer afvises og varen returneres eller bortskaffes for købers regning.
  • Du skal vedlægge en udførlig beskrivelse af fejlen inden varen sendes retur.

Derudover er følgende gældende ved reklamationer:

  • Hvis vi konstaterer en fejl, der stammer fra produktion, konstruktion eller materialer, vil vi enten reparere produktet eller ombytte til et nyt. Hvis produktet ikke viser sig at være mangelfuldt, returnerer vi det på købers regning.
  • Hvis du ønsker ombytning til et nyt produkt fremsender vi en faktura på den nye vare og sender først en kreditnota, når vi har modtaget den defekte vare og godkendt reklamationen.
  • Reklamation omfatter kun reparation eller ombytning til et nyt produkt og dækker ikke udgifter til installation eller tabt arbejdsfortjeneste.
  • Fejl som følge af forkert installation, manglende vedligeholdelse eller normal slitage dækkes ikke.

 

Vi forbeholder os ret til at ændre i ovenstående uden forudgående varsel. Vi henviser desuden til vores salgs- og leveringsbetingelser.

                 

Oprettelse af en reklamationssag

Hvis du ønsker at returnere et defekt produkt, kan du udfylde nedenstående reklamationsformular. Du kan også kontakte os på info@vanpee.dk eller tlf. 44 85 90 00.

Hvis varen er forkert leveret eller beskadiget under transport, skal du kontakte os på info@vanpee.dk eller tlf. 44 85 90 00.

                       

Reklamationsformular